elsie zimblys

hej babes

Kategori: my life

HEJ mår ni braaaaaaaaa? :D
jag mår bra, förutom att jag har oooooont i halsen..
sitter och dricker te men orkar inte ens dricka.. är typ trött men vill inte gå o såvaaaa..
idaaaaag va jag först i skolan, titta på schlinders list (ngt sånt iaf) som handla om andra världskriget, tycker faktist andra världskriget är intressant ;$ trodde de skulle bli as tråkigt att ha de, men de va ju as fett!
ajaaaaa efter skolan hade jag tänkt sola men frida hade inga pengar o julia skulle sola på ett annat ovärt ställe HEHE
så de blev ingeeet.. kan iof göra de imån.. värt. aja sen träffade jag ebba dÅÅÅÅ först hade vi inget att göra så vi åkte t torget.. tog en runda sen kom jag på att jag inte ville ha dom skorna så vi åkte hem t mig o ladda mobilerna oså bytte ja skooooooor sen träffa vi nestor, nisse och sebbee, vääääääääärt
nu sitter jag och försöker klura ut va de är för fel på "we ho" tjejen? hon e ju helt sjuk hahaha.. sök på jauvisst på youtube.. oj cp allt blev nu orkar inte.. ska titta på film nu typ, imån ska ja träffa ebba igeeeeeen o vi ska ha de kult, PUSS för jag skiiner av glädje just nu! älskar att få kommentarer om mitt utseende, skiner verkligen hihihi ;$ 
hahaa åååh saknar sommaaarn! vill ha mina sommarkläder på mig :(





Kommentarer


Kommentera inlägget här: