elsie zimblys

idag

Kategori: my life

idag kom jag försent till skolan, mer än vanligt faktiskt, inte meningen.. typ
aja nu e jag helt varm, typ het, känner mig sjuk, vill inte öppna fönstret för vill inte frysa heller.. jobbigt liv
tråkigt att de regna idag, men va ska man göra liksom?
märkte att de va hååål i mina stövlar från ingenstans också.. måste ha nyaaa.. fuck
aja sen gjorde jag jättefina armband till willy och mamma <3< 3 <3 <3 <3 <3<3<33>#
as sött..
och vet ni vad jag kom på nu? att de är 3 veckor kvar tills jag ska till new york.. och jag har inga pengar.. eller kanske har på kortet men inga vettiga pengar haha............ fan va oväärd jag är som inte sparat eller tänkt eller något, men de kommer typ inte bli av käns de som.. kan inte fatta att jag ska till new york? daah
aja idag........ orkar jag inte skriva om jag va inte hemma iaf puuunkt
asså shit jag är så sjukt slö och degig just nu va.. fuck liiife!
nooo shit att det är en upprepad bild men jag saknar att va tandställningsfri.. aja ba 7 månader kvar :):):):)
kanske är klart innan jul sa dom, men dom suger ju grovt

Kommentarer

  • Anonym säger:

    shit, vad fint hår!

    2011-04-13 | 18:11:58

Kommentera inlägget här: