elsie zimblys

nej va sööött!!!

Kategori: my life

Postat av: Anders :)

Helt jävla seriöst nu, är du modell?

2011-04-17 @ 11:26:25
hihi vaaa gullliiiitt, sånnahär kommentarer kan få mig att lysa heladan, men nej det är jag inte! naw
nu kommer frida bli sur på mig för jag sitter vid datan om hon märker de hehe men skulle ba kolla fort och eftersom jag är bloggare  kan jag ju passa på o va lite snäll o uppdatera hehe.. sitter iaf vid min brors data nu för jag orkade inte sätta på min, eeeeeeeeeh sjukt fint väder ute, men ja känner mi as ofrääsh :( bajsapa
jag o frida satt typ vid varsin data igår.. ja dampa runt som fan t massa folk HAHA kände mig helt borta av ngn anledning? aja nu ska jag göra ngt så jag inte känner mig så ofräsh heho
FYI så somna jag halv 7... på morgonen, och vakna typ 10 i 2? sen åt vi och tog bussen 14.31 frååån hennes hållplats och nu är jag hääär o har vart ett tag.. JAJA PUSS hörs sen!
jag och mammis
jag XD XD XD
haha nuttiiiss, söt han e, han typ satt så ett taaag o ba titta ut..
detta va på mammas födelsedag asså, tyyyp 8 mars

Kommentarer

  • ZofieJashari - <3 16år och är tsm med en 17år äldre kille. <3<3 säger:

    hej!

    vinnarna av ''dagens blogg'' är uppe nu,titta in & kolla om du va en av dom som vann :)

    2011-04-17 | 21:19:12
    Bloggadress: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: