elsie zimblys

ojojoj

Kategori: my life

hhäääärhar man inte uppdaterat så bra nä... menmeen vart slutade jag? när jag hade åkt o shoppat med mamma va de ja.. vi fikade och jag hittade en skinnjacka faktiskt!!! as fräsh, köpte den på missäy, så köpte jag 3 tunikooor, solglasögooon, strumpoor och skor, inga speciella skor bajs.. heho
ajaaaaa och jag o frida slapp hänga med till smögeen! wihooo så nu bor vi hemma hos mig och har lagt ut kuddar och madrasser över hela vardagsrummet oså! ganska mys, idag har vi vaknaaat ätit pannkakor på ballkongeeen solat solariuuum o duschat, fast  hon e hemma hos sig o duschar för hon skulle hämta bikini också, så sjukt varmt ute ju! gick med linne och shorts, helt sjukt jävla UNDERBART
aja så jag frida o fooolk ska till sisjön antar jag, antingen sola eller sola och bada, skulle ju vart värt att ta ett förstaårsdopp.. :o
bajs de går inte att lägga in cambilder och de finns ba exempelbilder annars.. aja jag har de fett chill, kanske uppdaterar ikväll eller så, KANSKE :o


jag gillar denna bilden, tycker den e fett cool hehe..
oooooooooooooch kan ni inte kommentera igen? får mer blogglust dåå, de behöver inte vara om vad ni tycker om mig, de kan va vad ni vill att jag ska skriva mer om , va jag ska göra på bloggeeen, osvosv

Kommentarer

  • safd säger:

    ta kort på det du köpte? :)

    2011-04-24 | 12:48:24
  • Anonym säger:

    lägg ut bild på skinnjackan? vad är missäy?

    2011-04-24 | 16:43:37
  • Anonym säger:

    skitfint foto! :)

    2011-04-24 | 22:50:38
  • Miriam - Fotograf säger:

    Hej, just nu lottar jag ut ett fjäderörhänge i 3 färger från mitt egna smyckesföretag.

    Du kanske vill vara med? :)



    Annars få du ha en fin kväll!

    2011-04-25 | 20:01:03
    Bloggadress: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här: