elsie zimblys

Mina Nyårslöften!

Kategori: my life

  • Det viktigaste är att jag ska försöka bli nöjd med min kropp. Träna, äta nyttigt, inget skräp, osv... Värt o sätta upp målet att ha gått ner 10 kg till nästa år? Vet inte om 10 kg är lite eller mycket när de gäller sånt.. Vi får la se? Doooooooock ska ja ba hitta någon att träna med typ, frida kanske ska börja med sin friidrott igen så våra gym-planer går bort dääääääär </3 Meeeen man kan ju hoppas..
  • Måste göra detta året värt, sluta fega och våga mer. Mitt liv e ju så jävla tråkigt! Eller inte om man jämnför med andras men ah.. För tråkigt för att vara jag. Så deee måste ändras.
  • Vad mer va de nu dåå..? Jag har ju två nästan 3 löften jag väljer att inte skriva ut på bloggen.. JUSTE, plugga mer, måååååååååååste höja mina betyg nu! Ligger ju på VG nivå i många ämnen, de gäller att ta ansvar och inse nu. Kommer nog vara de svåraste löftet..
  • Jag måste lära mig ta mer ansvar. De är viktigt.. Jag har inget ansvar alls typ.. Kommer aldrig i tid, kommer aldrig ihåg, gör inte saker jag måste få gjort.. Kommer de funka att försöka ha de som nyåårslöfte?
  • Måste sluta deppa så mycke också, life goes on & du kan inte spola tillbaka tiden.

2011 heeeeeeeeere i come!

fråga inte om bilden, googla o orkar inte hålla på.


Kommentarer

  • evelina säger:

    SKOJAR DU MD MIG!?!?!?!?

    2011-01-05 | 13:38:59
  • elsie zimblys säger:

    NO JOKIIIN

    2011-01-05 | 14:17:32
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: