elsie zimblys

skoooojar ni nu eller?

Kategori: my life

ofta ba så lite inlägg har kommit upp?
hade ju gjort att de skulle komma två varje dag hela veckan?
jag e feting seeeeeeeeg och typ hungrig och något fattas och ja måste fixa massa grejer och ja måste kissa och blöö
men de e gött o va hemma antar jag?
gott nytt år foooooooooolk!
eftersom mina inlägg inte kom upp..
irriterande
MEN JAJA
life goes on förfan haha..
vill ni veta en till irriterande sak??????
mitt comviq har gått ut, det går inte att kolla hur mycke pengar jag har men antar att dom är slut 
och det kommer upp "tekniskt fel" när jag försöker tanka på via datan..

MEN JAJA
orkar inte lägga upp bilderna nu, tyvärr..
kanske kommer dröja ett tag med dom heh..
har tagit över 1000 bilder med bara min kamera, och vi hade 3 st med oss..
så jaa.. man får ju föra över dom till datan, sitta och välja ut dom bästa, radera dom dåliga, typ redigera dom finare (palla oredigerade, typ tråkiga?) iaf med familjens digitalkamera, itne med min HEHE
brb kissar ner mig snart
HAHAHAHA
as mobbad bild men ändå..
detta va den 12 december om jag inte minns fel..
gissa vart vi skulle?
ledtråd: club ******
HAHAHA liiiiite gulligt ändå ;)

Kommentarer

  • Magnus Hedberg säger:

    Hej, Vi har haft lite problem med att kolla saldot med *111#lur men då kan man istället ringa 211 och göra en saldokoll. Varför du får tekniskt fel när du ska tanka via datorn kan jag inte svara på direkt men du kan alltid ringa kundtjänst på 0772 - 21 21 21 så kan vi hjälpa dig. Ha en bra dag. Magnus Hedberg / Comviq

    2011-01-06 | 10:00:38
    Bloggadress: http://comviq.se

Kommentera inlägget här: