elsie zimblys

vaken, vaken, vaken!!!!

Kategori: my life

SKOJAAA men ah..
Idaaaag vaknade jag klockan 14.28.. Lite saad. Näääää nu skoja jag igen..
MEN AAAAAAAAAAAH eHHHHH, sitter och lyssnar på Flipsyde – A Change , javene om den e gammal..?
Bra är den iaf heheheh.. Igååååååår titta jag på någon dålig film, sen visa de sig att dom 2 andra jag också laddat ner inte heller gick att se.. den ena cpa sönder, den andra verkade läskig.......... Men tittade lite till på oc iaf hheheh..
Men vågar inte kolla mer, Marissa ska ju dö i säsong 3? :( Trodde hon dog i 4an.. 
Idag ska jag inte sitta inne faktist... Ska på bio med mammi hihi. 
Tills dess ska jag sitta och rensa datan från saker och bilder jag inte behöver trorja.. VÄRT!
hahaha jag och mamma på nyår!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

    2011-01-10 | 07:53:39
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sjuk lika :o

    2011-01-10 | 17:25:36
  • elsie zimblys säger:

    alla säger att vi är lika, men ser inte liknaden nååånstans faktist :o

    2011-01-10 | 18:41:28
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: