elsie zimblys

Ville bara skryta lite om att idag har jag...

Kategori: my life

dsc00979 (MMS)

Ville bara skryta lite om att idag har jag gått över 20666 steg (har stegräknare på mobilen och den märker inte av steg ibland) och så har jag vart på gymmet där jag sprang 1.5 km, cykla 1 km, gick 2 km och gjorde andra övningar som fanns där.. Sen gjorde jag smoothie med jordgubbar, banan och vaniljyoghurt. VISST e jag duktig? Sen gick de as bra på min redovisning om buddha, matte provet gick väll inge vidare... Men ah, ändå vart duktig idag tycker jag, nu ska jag måla naglarna... GODNATT

Kommentarer

  • Amanda :) säger:

    Fan vad fint hår! :'o

    2011-01-29 | 13:42:31
  • elsie zimblys säger:

    tacktack!

    2011-01-31 | 17:13:08
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: