elsie zimblys

åååsume

Kategori: my life

bara jag som har börjat älska att titta på tv? de är roligare än att sitta vid datan, tänker nästan alltid "åh va skönt/gosigt de skulle vart att sitta o titta på tv o mysa nu......" HEHE
just nu sitter jag häääääär på mitt älskade rum (eller ah, enligt mina föräldrar är det tydligen inte mitt) MEN så sitter jag här med en fet kopp vaniljteee och en risifrutti hallon XL (vet dock inte om jag kommer äta den, blev mätt av några slurpar av tee't men jag har ju inte ätit sen bamba (lunch, kl.12) sååååååå får väll se sedaaaaaaaan)
jag sitter här och har en uppgiift att skriva ner 7 dataskrivna sidor i en liten bok.......... har skrivit 2 hela dataskrivnaa! håller på med den tredje.. men nu ska ja försöka få så mycke som möjligt gjort, tycker jag är duktig faktist :)
mitt internet är på och jag får faktist saker gjort här :D vilket jag i vanliga fall inte brukar HIHI hörs seen mina små änglapinglor
cuuuuute

Kommentarer

  • pernilla säger:

    fin! :)

    2011-03-29 | 15:18:36

Kommentera inlägget här: