elsie zimblys

börjar blogga!

Kategori: my life

eller jag ska göra mitt bästa :D
eftersoom jag fick kuliga kommentarer tycker jag hihi.

fick frågan om vad jag använder för hårfärg, jag har prövat ganska många hehe
näästan olika vsarje gång, nöjdast va jag för ett år sen, men efter de så bytte dom hårfärgs förpackningar och modeller på dom så jag hittade den inte igen.. men nu använder jag
deeeen och den tycker jag ger gött resultat, fast den går ut ganska fort... men den är ganska billig också, fattar egentligen inte varför eftersom den är typ bäst hehe?
meeeen prövade en gång en annan också och blandade två färger vilkeeet va mörkbrunt och rött, för jag vill ha mörkbruunt med röd skiftning meeen de gick väll sådär, blev ingen missfärgning men aaah..
SEEEN frågade han/hon hur jag sminkar mig till vardags, eftersom jag solar solarium nu så använder jag inget i ansiktet, men användeer kajal runt typ halva ögat eller va man ska säga, seen har jag mascara och då använder jag
dooooooom två haha, den första för böjer upp ögonfansarna och man slipper ögonfransböjareee, (iallafall jag?)
och den andra för den gör ögonfansarna längreeee (iallafall mina då heh...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: