elsie zimblys

duktiga ni bliviit!

Kategori: my life

här är en bild på min fondvägg, cp ljus men ah, det va någon som vile ha bild på den :)
resten av väggarna är typ mandelvita..
sen fick ja frågor om ja plattar håret ofta, och jag antar väll att jag gööör det.. fast asså om jag duschar på dan så blåser jag håret och då blir de platt, om det är "jämna" lockar eller något så kan jag ha de också, och sen håller sig håret platt dagen efter jag plattat de också, dagen efter de också kanske men brukar duscha då hehe..
jag använder plattången till höger, eller ah den ni ser är en platttång?
de är en obh nordica, den duger väll till att göra de platt men jag tror den sliter väldigt mycke, men den blir varm snabbt, va inte så dyr, och den plattar de iaf!
vill dooock ha en ny.. en superplattång som inte sliter så mycke.. har tappat min så många gånger att den typ dampar.. hehe
sen frågade någon om jag kunde lägga in videoinlägg, jag vet inte om ni läsare är nya eller "gamla" men om ni e nya så har jag en kategori där jag lagt upp 4 videoinlägg! http://elsiezimblys.blogg.se/category/videoinlagg.html dääär kan ni klicka in och se dom, har just nu ingen cam eftersom min bror är ful och envisas om att ge mig den :)
och orkar inte filma med kameran.. hoho

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tack för svaret! :D



    2011-03-30 | 18:25:37

Kommentera inlägget här: