elsie zimblys

... hehe

Kategori: my life

TJA, jag va i sälen nyss.. ingen kommentar om hur de va.. men jag har ont i benen och är trött, men kan inte sova :):):):)
awesome
fick ngt ryck förut så nu sitter jag och laddar ner alla high school musical filmer HAHA....
ska snart göra kladdkaka också tror jag..
känner mig stressad av ngt.. även om jag inte har något att stressa för
allt har precis lagt sig..
vill ni veta en till sak???????????
jag har räknat ut att jag har sovit 15 timmar på 4 nätter nu, när jag EGENTLIGEN skulle sovit 36..
ganska illa tycker jag
någon bad om att jag skulle ha frågestund, eftersom jag inte har så många bloggläsare så skulle de ba vart pinsamt haha,
men fråga på!
älskar att jag har fått lite sådäär rääändom kommentarer när jag typ slutat blogga haha..
borde jag börja igen?
kanske på en annan sida? tycker de är tråkigt att man inte kan göra stora och små texter på blogg.se....
VAD TYCKER NI???????????????
mina vänner blir antagligen mer sugna på att blogga när andra gör de ocksåååå, inklusive mig heh..
och nu när allt inte är så stressigt kanske jag borde börja igen?
har ju ett nyare och goare tangentbord nu... hoho
hahahaha tog kort på mig själv när kl va halv 6, trodde inte jag va trött, men när jag tittade på bilderna hade jag tydligen knappt öppna ögon.. (a)
WIIIIIIIIE

Kommentarer

  • frida säger:

    fin blogg :)

    2011-03-22 | 11:01:00
    Bloggadress: http://ppyret.blogg.se/
  • snookie säger:

    Besök stockholms hetaste blogg! en shopping galen party brud som gör och säger precis vad hon vill, du kommer inte ångra dig tro mig :)

    www.Snookies.blogg.se

    anmäl dig till veckans blogg också, du har stor chans att vinna :)

    2011-03-22 | 14:31:15
    Bloggadress: http://snookies.blogg.se/
  • felicia säger:

    börja blogga igen! :D

    2011-03-22 | 20:52:40
  • Anonym säger:

    börja blogga tycker jag!

    Kan inte du lägga ut, vad för hårfärg du använder, för färgen är sjukt fin! (om du nu färgar håret?)

    Och hur du sminkar dig en vardag? vad du använder för mascara! pussn

    2011-03-23 | 14:58:09
  • lullisen säger:

    elsie är fett kändis ju wohooo

    FAN VILKEN SNYGG TRÖJA WOHOOO

    2011-03-25 | 16:17:34

Kommentera inlägget här: