elsie zimblys

hej

Kategori: my life

jag är sur.. så jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla trött på min familj, speciellt mina föräldrar, helt sjukt äckligt jävla trött
och vet ni va de allra värsta är? att jag inte kan göra något åt de
vissst jag skulle väll kunna sova över hos kompisar men
1. dom orkar inte med mig HEH
2. mina föräldrar ser det som en fest för mig så dom vill vara så taskiga som möjligt när vi bråkar och låter mig inte göra någonting :)
gör jag det ändå blir det bara värre för mig så ja, love life liksom :):):):)
nä fyfan
den fick mig på lite bätttre humör.. hon e så ful, stackarn..
men alla måste titta, den är bra....
idag ska ja träffa julia dååå, suttit här en stund o försökt komma på ngt att göraaaa o kanske har ngt att göraaa men de e så jävla tråkigt när man inte har pengaaaar och inte kan få pengaaaar och fuck lifeeeee
JAG HATAR MITT LIV FÅR DAMP RYCK ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
skoja
men
jag
vill
inte
ens
blogga
inte ens kul att läsa sånnahär inlägg
fan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: