elsie zimblys

ihihi

Kategori: my life

vart hos julia sen jag blogga sist, vi gjorde pannkakooor :D åt alltså inget hemma, sömna med gårdagens smink o bussen kom om 10 min så ja bädda sängen o slängde på mig gårdagens kläder lite parfym o satte håret i en bullää oså åkte ja med den t juliAAAA
vi har la dampat lite, rökt litä vattenpipaa o lekt lite med hugooo!
nu (eller ah om typ en halvtimme) ska vi hem t mig o så ska ja äta pizzaa som pappa har gjoort.. får se om julia ska ha hon säger att hon inte vill ha nu men vi får väll se ;)
bussen kmr dååå 15 över.. okej de e typ 100 meter hem t mig här ifrån men de e ju typ snökaos ute :(:( fml typ.. sen får vi väll se vad vi hittar på för bus, julia e ju ensam hemma hela dan :D hehe pöss

och att lägga upp en bild funkar typ inte så ni får va glada för bildbomben ni fick igår för ett taaag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: