elsie zimblys

jag erkänner...

Kategori: my life

jag älskar justin bieber.. eller kan man säga älska?
han sprider verkligen den där glada känslan när han sjunger, jag vill också kunna sjunga..
men jag kan inte sluta tänka på hur lyckligt lottad han är,
jag har sagt de förr men seriöst.. för något/några år sen satt han hemma på ett luffigt rum med en luffig kamera, luffiga kläder och något luffigt instrument och la upp sina klipp på youtube..
idag står han på scenen och är grammynominerad (?), sjunger med will smiths son och usher, har nog ganska dyra kläder som stora fans skulle kunna döda för att få ärva bara för han haft på sig dom.. dom kläderna kommer säkert stå på muséum sen!
asså är de bara jag som blir helt.. jag vet inte?! blir helt glad för hans skull, och jag brukar inte va sån HAHAHA
jag brukar mer vara avundsjuk, visst är jag väll de men jag är mer glad för hans skull..
jag börja fan gråta när jag såg denna videon, tänk hur små dom egentligen är och får göra något sånt
och will smiths son.. så ser man hans föreldrar stå där.. ÅÅÅH ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: