elsie zimblys

mööörsnin'

Kategori: my life

godmorgon käre lesare, sitter här i min vita "fotölj" eller va man ska kalla de? stol? njää.. fotölj, tv'n är på, IIIIIIIIINGEN e hemma förutom jag :D kanske ngt spöke också,för ngt vällte i köket förut... aja jag vakna 9 idag typ :( kanske för jag somna typ 12 igååår.. somnat tidigt ända sen kan kom från sälen.. ganska sick, men egentligen ganska bra.. men ändå är jag tröttare än förr på morgonen? då somnade jag ändå runt 2-4 på natten...
JAJA, jag sitter här i pyjamas, stinker, fett hår och har orakade ben, fett ooooogött
kissiiinödig också.. så ska nog in i duschen nu, frågan är om ja ska städa rummet innan eller efter? äääfan gör de efter, klarar itne av att va såhär äcklig, äcklas av mig själv bläää..
idag vet jag inte va jag ska göra, vet ba att jag "senare" ska träffa ebbaaa.. fast hon vet inte näär så de vet inte jag helleeeer vilket jag tycker e tråkigt eftersom jag inte vet om jag ska sega eller deeeeeeeeega.. allltid tänkt på att gå ut och jogga när de är sånt här fint väder, har ju en såndär promenard gata eller va man ska kalla de typ precis utanför mig sååå.. men jag kan inte springa och vågar inte :(
bloggar mer när jag duschat, puss!
tycker denna bilden e ganska go, kanske ful egentligen men den påminner sååå mycke om dom goa tiderna hoho...

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Asfin! :D

    2011-03-26 | 14:20:14

Kommentera inlägget här: