elsie zimblys

ni behöver ju inte sluta kommentera för jag börjar blogga? :(

Kategori: my life

tappar motivationeen, inte lika kul när man inte får kommentarer, känns lite meningslöst då...
kom hem för typ en timme sen iaf, fastnat häär.. inte ens hunnit kissa än, aja nu ska ja kissa sen sätter jag nog på en film, orkar inte göra ngt annat och hatar när bloggar är ouppdaterade.............. okej inte min egna då HEHE
ska byta header o design när jag känner för de hoho..
här får ni mina favoriter atm @ spotify!

HEHEHE okej de va typ hela britney spears nya album men de är ju awesooome!
i vissa av dom är gamla/uttjatade men endo

drömkroppen <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej! ska jag börja kommentera mer?

    jag undrar hur du har fått ditt hår så långt och fint? har du löshår? vad ahr du för shampoo osv..

    tack för svar :D

    2011-03-29 | 15:34:02

Kommentera inlägget här: