elsie zimblys

okeeeeeeeeej..

Kategori: my life

IDAAAAAAAG har jag varit i skolan.. kom en timme senare än vad jag började.. vet inte riktigt varför, jag ba kände för de hahaha..
MEN de va ju idrott vi hade annars också och jag kände mig lite för fin för att svettas......
... ... ... ... ... ... ... ... ...
skojaaaaaaaa men ah, på spanskan hade vi en koooonstig vikarie, leker ngt typ.. eeeh
i bamba va de ganska äcklig mat, åt ändå, fanns gurka idag!!! wiie
sen har vi ful "miljö-vecka" eftersom det är earth hour på lördag typ, så vi får inte slänga mat.. dom som slängt minst i slutet av veckan vinner tydligen något så folk i våran klass blev tydligen väldigt taggade på de priset så vi får inte slänga något alls haha.. JAJA
sen hade vi no nationella idag också, labb delen..
tyckte den gick as bra.. tills jag kom på att jag glömde de viktigaste vilket va att man skulle räkna densiteten på alltiiing.. hade bara skrivit volymen.. HAHAHA så jävla fail..
sen åkte iaf jag och frida och dela på en margarita med vitlökssås, sjukt värt.
asså silverkråkan är uuuuuuuuuutan tvekan bästa pizza stället
för dom som inte vet vart de ligger så ligger det vid axel dahlströms torg, (hållplats efter markland) och dom som inte vet mer kan väll googla eller något...
eeeeeeh sen solade vi, sen kom jag lite förseent hem och mamma fick groooovt ryck haha..
hon har fått pms på heltid? seriöst
och smittat pappa också
sjuka människooooor.. JAJA
igååår shoppa jag lite, fick med mig 2 ringar, ett armband med berlocker (som julia också köpte hihi), två striiing, och en "blus".. sen åt jag på subway.. sen åkte vi hem till julia och titta på film, sen åkte jag hem och kolla på sesperate, cougar town och halva the middle, sen somna jag :D
sjukt värt..
eeeen sån ring
hittar ingen fucking bild på den andra, ni får bild från min kamera nääär jag orkar :))))))
hehe
idag har jag varit snygg iallafall!
äre inte alltid gött med nya saker?
fast jag måste ha massa mer nya kläder.. fast min mamma gillar att bråka såååååååååååååååååååååå kanske inte ens får mina pengar då, woho!!!!! awesome

Kommentarer


Kommentera inlägget här: