elsie zimblys

taack för alla fina kommentarer! fortsätt så hihi

Kategori: my life

min favorit fiilm vet jag inte riktigt.. finns ingen jag är riktigt "kåt" eller ah verkligen älskar, finns la några jag gillar mer än andra, typ footloose, burlesque, alfie, PETER PAN och aah.. kommer inte på så många mer jag tycker är riktigt awesome.. gillade grease när jag va lite yngre, älskade pippi när jag va liten.. jaaa hehe, she's the man är en film jag kollat på ett antal gånger också.. hmmm mja.. vet inte hoho alltid tyckt den frågan varit svår hehehe..
MEN jag är iaf hemma nu, eller jag kom la hem typ 14.30, fett tråkig och seg dag... äcklig mat i bamba så ja o frida åkte till donkeen o käpte varsin mc chicken junior, fett värt.. men fett ovärt att dom tagit bort chicken wrap.. skär i hjärtat ju :(
jaa mina byxor är uppknäppta, skulle byta om men så såg ja hur snygg ja va och tog några blixtrar hihi
go mage jag fick på denna bilden <3
viiiiiiiiiisst älskar alla bildbomber hihi?
nu ska jag baka (kladdkaka tror jag) och sen titta på what happens in vegas! saknat den filmen så laddade ner den i förrgår.. HIHI

Kommentarer

  • Anonym säger:

    såg på en bild att du ristat in ett hjärta på din handled..

    Jag har med gjort det, fast på åvansidan av handen.

    Kan du inte lägga ut en bättre bild på det?

    och skriva hur längesedan det var du gjorde det, och vad använde du? ;)

    2011-03-31 | 18:00:05
  • Anonym säger:

    hej du :d

    fixar du ögonbrynen själv? :o

    2011-03-31 | 18:54:15

Kommentera inlägget här: