elsie zimblys

wiiiie

Kategori: my life

nu har jag duschat och torkat, inte håret då hehe men aaah.. känns ganska gött nu, förutom att mamma pappa och min yngsta lillebror kom hem -.- och julius (min yngsta lillebror) sover så man kan inte göra någonting då typ.. och mamma förväntade sig att jag skulle damsuga och damma mitt rum innan jag drog? pfffffffff de kan hon väll göra själv om hon tycker de behövs. jag ser inget damm :)
jaja ebba sa att jag skulle möta henne på majvallen halv 4! vilket betyder att ja måste först till markland sen godhem sen gå......... hoho
jaja de enda som e viktigt nu är att jag INTE ska tänka att jag har tid, för de är då klockan helt plötsligt är kvart över 3 och jag har massa kvar att göra hehe.. 
märkt att jag har sjukt dåligt minne också.. bajz
jaja nu ska ja bädda sängen, ta på mig klädeeer, blåsa håret, platta håret, fixa håret, sminka ögonen sen e jag klar, inte så mycke va? hehe
juste kanske ska smörja in mig också.. eller orkar jag?
kan inte fatta att mina tänder har sett ut så... dedär va typ förra påsken?
funderar på att dra fram min jeansjacka................ HÖRES SEDAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: