elsie zimblys

hemma!

Kategori: my life

orkar egentligen inte blogga men väntar ändå typ på frida osåååå
flygresan va hemsk! fast iof hellre flyga än att åka båt o sova på båten osv... o flyget va ganska lyx
fast de va så många indieeer på flyger va! va typ rädd för de va så många..
uööööh mår typ illa av flyget..
men de va inte KUL att va i new york eftersom vi bråka HEEELATIDEN och jag va alltid den som fick skiten liksom, alla va alltid sura på mig..
men de va sjukt fett att se allt man sett på bilder o i filmer osv..
& VET NI VEM JAG SÅG????? ASHTON KUTCHER!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla fett..
sen hade vi tre kameror med oss, (2 mammas o 1 pappas) så jag hade en, pappa en, o mamma sin, på min kamera hade jag tagit över 1600 bilder, mamma tog minst lika många, pappa har jag ingen aning men skulle väll chansa på minst 600!
sjukt va de asså.. men har verkligen BARA ätit skräp, min mage mår inte bra asså, den har blivit as stor.. :(
aja puss , hörs när vi hörs,. min dataskärm är fortfarande söndeer såå
bild tagen från google, orkar inte lägga upp bilder heho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: