elsie zimblys

lagt ut bilder från new york på facebook!

Kategori: my life

jaaaa visst e jag duktig ? :D
trrodde aldrig ja skulle göra de hehehe
tänkte att jag sitter ändå vid willys data och bilderna finns ju där så varför inte!
lite stolt över mig själv faktiskt.. fast de va ba några bilder, mappen med ALLA bilder från new york gick inte o öppna, de lagga as mycke.. tror de är för de är så många bilder i den...
menmeeeeeen! idag hade vi matte nationella, eller va de igår? de gick iallafall as dåligt.. idag fick jag tillbaka mitt engelska nationella också :D fick vg, awesome! fick reda på att jag fick g på fysiken också, sjuuuukt fick fan 4 vg o 1 mvg o 12 g :D:D::D:D trodde seriöst jag skulle få totalt ig...
jajaaaa eeeeeh ska möta frida nu, vi träffar la folket o luffar as usual..
men imån ska ja träffa ebbaa! vi ska försöka leta balklänningar i stan, eller ah iaf jag hehehe, sen vet jag inte vi får la se :D
va mer ska ja skriva? min blogg är as tråkig nu antar jag, men jag uppdaterar typ varje gång jag kommer till en data, as tråkight o fult med mobilinlägg..
hahahha gulligt att ja leker modelle ller ngt, PUSSs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: