elsie zimblys

naw

Kategori: my life

gulliga ni ääär
men min kamera är sönder (3 dagar innan new york, awesome..) och min dataskärm funkar inte att sätta på, o min mobil döör precis när den känner för de
sitter just nu framför min brors data, har studiedag o de har inte han så jag kan ju passa på men får ju inte sitta här annars.. så min blogg ääär tråkig nu asså :(
men kan ju försöka ändå, om ni vill heho?
finns dock typ inga bilder häär..
ojoj nu börjar jag få lite bråttooom ja ska med 37 bussen till markland för ja o frida ska soooola! värt hehe
sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, åka t torget o kolla på kameror eller ngt..? vettefaaan ja hade liksom tänkt använda mina pengar i new york..
fuck liiiife
aja jag har typ hotpants o linne på mig o morronfriss o no smink så ja måste nog yalla lite HEHO
vi hörs sen ska försöka sno pappas minilaptop <3
hahaha ja o frida ute  med båteeen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: