elsie zimblys

så jäääävla bakis

Kategori: my life

näää skoja, jag och frida va ute med båten på porsholmen hoho, mysigt men fanns iiingenting o göra, som tur gick dagarna fort! frida va ju tvungen att åka dit o jaag tänkte liksom äääähh
men de dög ju, vi dog ju inte av tråkighet, vi hade typ alltid ngt att göra o de fanns ju tv osv haha
nu har ja duschaaat o min mommo o moffaaa har kommit hit ända från litauen för att dom ska passa julius när vi ska till new york <3 <3 <3 (ska dit på torsdag o kommer hem på tisdag :D)
fett vääärt woho, nu har ja duschaat o ska ba städa rummet o fixa håret o sminka mig lite eftersom jag inte gjort de på hela helgen och känner mig så ful utan smink (a) heho
värt, vet att ja suuuuuger på att uppdatera men funderar på att sluta, är de värt?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det är fan inte värt om du slutar blogga!!!!!!!!!!! :(

    2011-05-01 | 19:56:31
  • jessica :) säger:

    detta är typ den enda bloggen jag läser :(

    håller med kommentaren ovanför!

    2011-05-01 | 21:37:51

Kommentera inlägget här: