elsie zimblys

heeej blåggen

Kategori: my life

inte känt för att blogga för ni inte kommenterat men nu såg jag att ni hade de så tänkte uppdatera lite hehe (a)
suttit inne på mitt rum sen fredaa (vart i skolan då men hehe..) ändååå värt, älskar mitt rum :D
så de har alltså inte hänt något, jag skulle egentligen skrivit en förkortning om big bang's uppkomst men jag känner att det är iiingen som helst anledning att ens försöka få högre än g i no, för det kommer jag inte få för våran no-lärare riktigt efterbliven, och han har ingen tillåtelse till att sänka mig sååå :)
så de e chill! aja nu har jag 40 minuter på mit på att göra kakor och duscha :o
tror ni jag hinner?
jaaaaaaadå, (desperate osv börjar ju 21 heheh)

svar till kommentarer ja fåått:
Anonym om HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ:
va fin!
vilken mascara använderu? :o
taaack! använder mest volyminisios x4 nu för tiden, och isadora mascara curl någonting hehe..
cassandra om bajsapa:
SISTA BILDEN <33333333333333
VISST E DEN SÖT? (LLLLLLLLL'


Anonym om :
Har du tandstälning?
sjuk söt är du :)
JAO de har jag, vit plasttandställniiing :)
tacktack!
ebbaa om :
ÄLSKAR DIG MEST ELSIE
ÄLSKAR DIG MEEEEEEER!
vi hörs kaanske senare, blir ni bättre på att kommentera, så blir jag bättre på att blogga hihi :*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    är du oskuld

    2011-04-05 | 20:34:43
  • pernilla:) säger:

    HAHAAHAHAH kommmentaren ovanför...

    vilket underbar bild hörrödu! :)

    2011-04-05 | 20:51:10

Kommentera inlägget här: