elsie zimblys

PRISIS DUSCHAAT

Kategori: my life

göött o va fräsh :D
sitter här o lyssnar på musik just nu, mamma bäddade min säng wiihoo <3
nu ska ja ba äääta, klä på mig, damsuga sen möter jag frida så ska vi till alingsååååååååås, awesoome!
vet inte va vi ska göra där men huvudsaken är att de är fint väder HIHI
dock sägs de att de blåser mycke meeen.. endo, bara jag som blivit överglad för jag ser knoppar på träden osv? :D
hehe, aja igår satt ja uppe t halv 5 haha, prata på skajp tyyyp, chatta på msn :P :P :P
igåååår va jag ju med ebba dåå, efter mitt inlääägg så gick vi ut, träffa feliiiiiiiiix! luffa runt liteee sen hem, blåste as mycke :( men tack för igååår ebba jag älskar dig min pennycaaaan! hihi
men frida ska sova här sen ocksååå! vi ska titta på massa filmer <3 <3 <3
jaja vi kommer nog ha de jätte mysigt, nu måste jag börja fixa mig oså! hehe HÖRS SEEEN
fjååårtis tajms <3
sjukt söt erkännn????

juste

Ailin om döööööööd:
Vart har du köpt dessa byxor ? Och var de länge sen ?
köpte byxorna på bikbok för 3 år sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: