elsie zimblys

chiiiiiiiiLL

Kategori: my life

Anonym om taack för alla fina kommentarer! fortsätt så hihi:
hej du :d
fixar du ögonbrynen själv? :o

HEEEJ ja jag fixar mina ögonbryn själv, dom såg förjävliga ut för några år sen så jag tog en pincett (?) och fixade dom som jag ville ha dom, dom är bättre än förr men jag tycker inte dom passar mitt ansikte.. vet inte vad jag ska göra med dom hehe..
-
Anonym om taack för alla fina kommentarer! fortsätt så hihi:
såg på en bild att du ristat in ett hjärta på din handled..
Jag har med gjort det, fast på åvansidan av handen.
Kan du inte lägga ut en bättre bild på det?
och skriva hur längesedan det var du gjorde det, och vad använde du? ;)
asså de va egentligen ett M från början, jag och en föredetta vän va såpass tighta att vi valde att skära in varandras bokstäver på armen/handen
jag kommer ihåg att jag hade tråkigt en spanska lektion i 8an så jag tog en hårnål och tog av den lilla plast grejen längst ut
( ni ser plupparna på slutet?)
och drog isär den och började "måla" sen tryckte jag hårdare och hårdare sen hade jag ingen känsel så jag fortsatte tills jag blev klar, sen blev de sårskorpor och dom drog jag av helatiden så de blev ett ärr, sen började jag och hon bråka, ganska stort och hon hade en annan vän som börja på E som hon kunde säga att den stog för, jag hade ingen vän jag kunde "skylla" på så jag tyckte de va pinsamt och kändes dumt så jag försökte göra den till ett hjärta istället, den blev skev men bättre än ett M som står för en vän man bråkar med eller?
här är en bild från när jag precis fixat till hjärtat
när jag gjorde M:et, visste inte att jag hade bild från då hehe

här är hu den ser ut nu typ..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    aj! :o

    2011-04-01 | 23:23:36

Kommentera inlägget här: