elsie zimblys

wiiiiie kommentarer!!! <3 <3 <3 <3

Kategori: my life

Anonym om ni behöver ju inte sluta kommentera för jag börjar blogga? :(:
hej! ska jag börja kommentera mer?
jag undrar hur du har fått ditt hår så långt och fint? har du löshår? vad ahr du för shampoo osv.. 
tack för svar :D
jaaa kommentera massa mer! :D
haha tacktackkk, brukar få många kommentarer för mitt hår både irl o på bloggen osv hehe, jag har låtit de växa bara, färgat det ett antal gånger........ (länk till inlägget om hårfärgen jag använder nu typ http://elsiezimblys.blogg.se/2011/march/borjar-blogga.html#comment) men annars har jag somsagt bara låtitt det växa, har iiinte löshår! har prövat det en gång i hela mitt liv haha, gött med volym typ men fyfan va obekvämt annars... men jag klippte mig inte på typ 3 år, åt inget speciellt hahaha och ah, dock va de sjuuukt slitet och äckligt men jag klippte mig typ 3 dagar innan jag börja blogga igen, typ 2 veckor sen kanske? jag tycker det är as kort nu men de är många som inte ens märkt skillnad typ... och än så länge så saknar jag inte det "jättelånga", känns så sjukt skönt att inte ha slitna äckliga toppar.. försöker nu använda värmeskydd för håret innan jag plattar de, och använder elvitals rosa hårinpackning (bara på topparna, inte i hårbotten)
vet inte om den funkar eller inte men det är la lent?
sen använder jag just nu
dom två (inte hårinpackningen i hörnet) har prövat alla möjliga balsam och shampooar men jag vet inte.. den duger väll?
haha nu när jag skriver detta låter det som att jag tar hand om mitt hår as bra osv, HEHEHE
men jag brukar typ aldrig ha bulle eller toffs, brukar nästan alltid ha utsläppt, (bulle sliter ganska mycke)..

HOPPAs DU/NI FICK SVAR PÅ ERA FRÅGOR :)
här får ni massa bilder på hur mitt har varit genom tiderna ba för de HEHE (inte i ordning)
på bilden över denna texten va enda gången jag hade löshår, och de är nästan lika långt som mitt hår där, tror de är de fast att de råkat åka ner hehe, iaf så va de ba volymen som märktes!

Kommentarer

  • isabella säger:

    tack för svaren!

    Sjukt fin är du:)

    när du hade din såkallade "fjortisperiod" vad andvände du för mascara åså du? :)

    2011-03-29 | 19:21:04
  • Anonym säger:

    har sett en "vit-guldig" fond vägg på några av dina kort, kan du inte ta och lägga ut en bild på den mer :D

    2011-03-29 | 20:25:54
  • Anonym säger:

    åh, då frågar jag också på :D

    plattar du ditt hår ofta? :D

    2011-03-29 | 21:02:54

Kommentera inlägget här: